Kettlebells workout

Glad og fornøyd kommer jeg på trening (igår), lite visste jeg at det skulle bli en så tung treningsøkt med PT. 15 min intervall oppvarming på mølle før hun tar frem kettlebells på 12 og 20kg, sikkert ikke så tungt tenker jeg. Vi trener i sirkel, altså 2 øvelser, 1 sett av hver før jeg får pause på 1 min. Det skal sies at når jeg faktisk var ferdig med de to første øvelsene kunne jeg like gjerne lagt meg ned på matta å tatt en hvil. SÅ sliten var jeg, men godt var det etterpå :-)

Fikk litt mer info ang egentrening og videre med både treningen og kostholdet. Fikk i lekse om å ta en langkjøring 40-45 min jogg, intervall 30sekx30sek i 10 drag, xfit time og 500kcal time før vi har neste time som er på tirsdag. Ja da må man bare sette i gang men i dag tok jeg meg en fri dag, som fortjent etter to harde treningsøkter mandag og tirsdag. 

Resten av dagen går til kaffekos med venninner, en liten gåtur og jobbing i kveld. Det å være på jobb for tiden er nesten som en liten kardioøkt i seg selv, løper mer enn du lager mat omtrent ;-)



Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

motivated

motivated

23, Bergen

Kategorier

Arkiv

hits