Long time ago since last

Jeg er en drlig blogger, jeg vet. Har ikke glemt den MEN jeg har vrt inn og ut av legekontoret her med store smerter i rygg og nakke, noe som har gjort at jeg faktisk ikke har orket blogge. Har n vrt hjemme fra jobb og trening i 2 uker og mer venter det seg med senebetennelse i hyre skulder, som har klart spredd seg bde ned i ryggen og opp i nakken. JUST MY LUCK!

Drlig timing er det ogs, n som treningen virkelig hadde ftt en stor plass i hverdagen min. Men man m faktisk lytte til kroppen for ikke bli enda verre. Akkurat n om dagen er jeg veldig drlig, smertestillenes jeg har ftt av legen hjelper ikke og i gr hadde jeg en hastetur til legevakta med store smerter, svimmel i fra hode og ned og ikke minst flet jeg meg skikkelig drlig.

Heldigvis er jeg noks oppegende i dag, fordeom jeg ligger strekk ut p sofaen med boka The Lucky One. S, slik er det med meg.

Hvordan gr det med dere da? Klar for jul? :-)

Kettlebells workout

Glad og fornyd kommer jeg p trening (igr), lite visste jeg at det skulle bli en s tung treningskt med PT. 15 min intervall oppvarming p mlle fr hun tar frem kettlebells p 12 og 20kg, sikkert ikke s tungt tenker jeg. Vi trener i sirkel, alts 2 velser, 1 sett av hver fr jeg fr pause p 1 min. Det skal sies at nr jeg faktisk var ferdig med de to frste velsene kunne jeg like gjerne lagt meg ned p matta tatt en hvil. S sliten var jeg, men godt var det etterp :-)

Fikk litt mer info ang egentrening og videre med bde treningen og kostholdet. Fikk i lekse om ta en langkjring 40-45 min jogg, intervall 30sekx30sek i 10 drag, xfit time og 500kcal time fr vi har neste time som er p tirsdag. Ja da m man bare sette i gang men i dag tok jeg meg en fri dag, som fortjent etter to harde treningskter mandag og tirsdag.

Resten av dagen gr til kaffekos med venninner, en liten gtur og jobbing i kveld. Det vre p jobb for tiden er nesten som en liten kardiokt i seg selv, lper mer enn du lager mat omtrent ;-)



Good morning

Stl og god morning her, ellers fler jeg meg veldig klar for en ny time med PTen min. Det ble en tidlig kveld i gr, sovnet sikkert fr jeg traff puta. Da er man sliten ;-)

I dag blir det full fres hele dagen med bde handling at matvarer og diverse, trening, sol og jobb senere. Det er s herlig ha noe gjre hele tiden, da glemmer man faktisk at det bare er tirsdag og har fortsatt et par arbeidsdager igjen fr helg.

Ha en fin tirsdag :-)

Do it on mondays

Da var det jammen mandag igjen og en ny uke venter. Jeg startet denne uken med en fri dag som jeg nyttet fullt ut. Fikk en time og to lenger i sengen, noe som frte til ekstra energi. Tok med meg hunden p en liten morgentur fr jeg satt i gang med ryddingen her i leiligheten som ikke s ut. Kvelden har gtt til 1 time med spinning og 30 intense minutter med 500 kcal. Sliten men gud hvor godt det er etterp ;-)

En stor skl med hjemmelaget kyllingsuppe ventet p meg hjemme etter litt for mye av godsakene, nemlig en stor shake av Gourmet Pro Sjokolade. N ligger jeg strekk ut p sofaen med verdens beste, jakten p kjrligheten p tven og masse levende lys. Livet er herlig :-)



Train hard or..

Akkurat kommet meg hjem fra en herlig kardikt p 1 time + litt balanse trening sammen med verdens beste kjreste. Resten av dagen skal brukes til matlaging og vinhygge sammen med en flott vennegjeng.

Ha en fin lrdagskveld :-)

The beginning, the hardest

Starten, det vanskeligste. Veldig mye sant i den setningen der, hvertfall i min treningssituasjon der jeg har vrt borte fra treningen i 4 mnd. Har innsett at jeg mister utrolig mye av de sm mnedene uten skikkelig hard styrketrening, ikke bare at det synes p kroppen men ogs at jeg fler meg dd innvendig med ingen skikkelig trening.

Det var godt starte igjen men fy s vanskelig det var p samme tiden. Du kjenner vell til drstokkmilen? Ja, kanskje ikke akkurat vennen din etter et lengre opphold fra trening :-)

N er jeg endelig i gang igjen, det kjennes bde p kroppen (full av gangsperr) og i hodet. Deilig!

Vell, denne bloggen her blir for meg en logg som jeg kan holde litt mer styr i hverdagen spesielt med tanke p treningene. Ellers skal jeg prve komme med litt tips om mat og slikt, jeg er nemlig kokk til vanlig ;-)

Velkommen til min blogg!

Dette er den frste posten p min nye blogg ;)

Les mer i arkivet Oktober 2012
hits